شرایط برگشت محصولات

 

1- محصولاتی که قابلیت استرداد دارند:

  • برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه محصولات مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
  • محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر 24 پس از دریافت محصول این مورد به پشتیبانی سایت گزارش شود.
  • محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه میباشند و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند.
  • مستر جانبی در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت.

 

2- شرایط برای برگشت محصولات :

  • پیش از ارسال محصول با پشتیبانی سایت هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ محصولی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • پس از پذیرش کارشناسان سایت حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند و در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

 

3- هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سایت باشد، هزینه‌های ارسال به عهده سایت می باشد برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه محصول به آدرس سایت ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان سایت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول، به عهده مشتری خواهد بود